va..?

Det är rätt fint härute i segeltorp iaf. Nu vet jag att det finns en badbar sjö på gångavstånd, jag har sett en kopparorm för första gången på typ 14 år och katten Mongo är min nya följeslagare. Har än så länge inte haft så mycket att göra med andra människor här heller, det är bra. Jag lever i en sommarstuge-illusion.
 
Kanhända att jag lever i andra illusioner med just nu. Men vem gör inte det.
 
Det är konstigt ju mer medveten man blir om andra när man blir mer medveten om sig själv och hur man själv funkar. Känns som en nyttig process, som att man förstår världen mer och mer. Och kan testa sig själv mer och mer, på sånt som man visste at man för freakade ur av. Och för varje gång man hanterar situationen så får man bekräftat för sig själv att man har utvecklats.
..............................
 
 
Jag vet inte vad jag egentligen ville skriva om. Jag trodde att jag ville skriva om ngt specifikt men jag kanske inte vill det. Jag vet inte. Så jag ger fan i det tills jag vet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0