Skogsmus

Idag känns dte bättre. Gick all-in för att trötta ut mig. Två dagar i rad har jag gått/sprungit 35-40 varje morron och kväll, i blandad terräng. Har känts jävligt bra och jag har sovit helt utslagen. På det är ju dock minuset att jag känner mig konstant trött men det kommer väl gå över.
 
Har insett att jag bor i ett naturreservat. Det finns så mycket djur här, så mycket skkog och rörelse, jag ser nåt nytt varje dag. Det finns massor av paddor t ex! Herrn jag bor hos berättade att även grävlingar och ugglor och vesslor gömmer sig mellan träden. Så befriande, så fantastiskt. Jag får energi som när jag var liten när jag springer runt där och försöker lokalisera fåglar.
 
Så jag kanske har hittat en ventil lite, förbannat bra. Vi får se.
 
Trögt på jobbet, inga jobb. Ramlar bara in en massa turister med skurrila frågor och önskemål. Juli månad helt enkelt.  Semestertider helt enkelt. Skulle vara skönt att åka bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0