Piss

Förvildade dygn. Sitter nu i källaren i shorts och tjocktröja men Mongos syster, som heter nåt som jag glömt. Hon kurrar och sover i en boll och på tv är det Friends. Han vad-han-nu-heter ska fria till Monica och har köpt en pissdyr ring som är ful. På övervåningen äter familjen middag och firar dotterns födelsedag, hon fyller 26 och är gravid med sitt tredje barn. Jag är väldigt trött och har typ inte sovit, men har tränat idag och satt i mig en förpackning sojakorv.
 
 
 
Justja, Chandler heter han.
 
Imorgon ska jag packa, åka till jobbet och på kvällen sova hos J. Vi har inte pratat idag, skrivit tre rader på fb-chatten. Jag har ett hopp om att han ringer sen, bara för att höra hur det är. Kanske vad jag har gjort idag, berätta vad han har gjort idag, ni vet sånt där som man gör när man är tillsammans. Trodde jag iaf.
På fredag åker jag till Östergötland till söndag. Ska bli skönt att komma bort lite. Jag måste bli av med all skit som jävlas med mig i mitt huvud. Stressad, trött och korkad. Riktigt jävla korkad. Träning verkar inte hjälpa, gör mig ju bara mer matt.
 
Bästa idag iaf, tog mig ut till Liljeholmen för att köpa böcker på Stadsmissionen. Hittade massor med Lehane och andra delen av 5e säsongens Nip/Tuck. Jag började titta på den när jag bodde i Älvsjö för jag ville gå ner mig i en serie. är inte som alla de där andra nissarna som streamar och laddar ner, jag går och köper disk-jävlarna. Och den här delen har jag inte hittat i butik så jag har varit fast i flera månader. Så, tjoho! Happy me! Livet är så vackert. Piss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0