Plan mark

Kände att det var dags att rycka upp sig och börja tackla saker igen, fokusera på mig själv igen. Äta vettigt, jobba, ha koll på mina papper, sköta träningen och inte. tappa. fokus. och ja, jag vet, det går ngr dagar och man är king of the world och råkoll på allt, men jag vet att jag kommer att tappa bollen igen. För jag tappar alltid bollen. Och plockar alltid upp den. Så här har dte ju alltid varit.
 
Dag för dag, det är det bästa. Pengar är bara pengar och om jag börjar tröttna på allt runt mig så åker jag bort en sväng. Var i Mjölby förra helgen och det var så skönt att komma bort från Sthlm. Inte den minsta ångest, bara lugn i kroppen. otroligt ovanligt men otroligt skönt. Var trist att åka upp igen men var fokuserad på måndagen, gjorde min kund och åkte hem och vilade efteråt.
 
Idag ska jag till tandläkaren. Ångest, det är dyrt oc hde komemr göra de vanliga frågorna om hur mkt läsk jag dricker och visa mig hur man ska borsta tänderna och jag ska säga at tdet är magsyrans fel och att jo, jag använder munskölj. kanvilagahåljävlarnaochslutafåmigattkännamigdumihuvudet? men det går nog bra.
 
Sen har jag inget inbokat idag så jag ska nog försöka vara lite kreativ och göra ngt vettigt, alternativt gadda ett finger. Symbolismen är ännu oklar men det klarnar ju oftast där och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0