parasiter

nu skiter jag i stor bokstav i början på meningar för jag orkar inte.
 
 
vad är J´s problem?
 
-känslosvall
-brist på att kontrollera sina känslor
-okunskap i att kunna hålla igen sig själv i relationer
-okunskap i att kunna ta hand om sig själv i känslosamma perioder
-stora svårheter i att hålla rutiner
-stora svårigheter med energireglering
-en starkt negativ självbild
 
ett jävla helvete. förra veckan fick jag en ny halsinfektion som gjorde att jag inte kunde träna och att jag inte sov bra, och inte hade någon energi alls på jobbet. lördagen ger mig otaliga förnedrinagr och jag kan inte tackla dom. idag är det tisdag och det blir snarare bara sämre. jag har en stark känsla av tat tappa kontrollen. och jag hatar det. jag kan inte hantera det, inte ens logiskt tänkande. jag går upp i den här känslan och den förstör allt. 
jag är arg, så förmörkande arg, samtidigt som jag tycker att jag är så förbannat värdelös. jag vill inet mer. jag vill bli av med allting. jag lider för i helvete. och jag vet inte vad jag ska göra.
 det här är inte som den vanliga ångesten men det är minst lika förgörande. lika mörkt och omslutande. hur blev jag den här människan? jag vill ta ledigt, jag vill lägga locket på och dra från stan i ngr dagar. men jag känner inte att jag har råd. vet inte vad som skulel få mig att må bra, vet inte hur jag ska hantera de här känslorna. de äter bara upp mig och jag kan inte dämpa dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0