Chaos

Sängläge. hur länge är ännu oklart. Fick panikångest på stan igår för första gången på jag vet inte hur länge. Tog två atarax och försökte gå bort det men dte gick dåligt. Blev blodsockerfall och adrenalinrus samtidigt, jag var upprörd och hade inte ätit på flera timmar. Bound to happen.
När jag kom hem lade jag mig ner och åt, lite allt möjligt som jag kunde hitta. Sen var jag på väg att somna hela tiden så jag gjorde mig iordning för sängen, kröp ner och insåg att hon var 19:55. Har nog inte lagt mig så tidigt sen jag var liten! Och jag somnade och sov hela natten.
 
Nu när jag vaknade så kände jag mig egentligen ok. Stel, lite frusen. Men jag tänker ta den här dagen och vila mig. Ska sitta här ute i mitt naturreservat och samla kraft och köra 5km-spåret. Se om jag kan få klarhet i ngt, lite balans.
 
Får idag veta om mitt lån beviljas för tandvårdsingreppet. Borde inte vara ngt problem. då vet jag at tdet är lugnt, likaså momsskiten är under kontroll.
 
Och, ska kolla lägenhet ikväll.
 
Ett organiserad kaos, m.a.o.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0