angry itches

Ska se at tdet löser sig. Fixa lite peppgaddar bara. Vaknade flera ggr inatt, svårt att komma till ro, skjuta bort fel tankar för att hitta rätt tankar. Känner av en förändring i vädret också, hösten är på väg. Hösten är min årstid av förändring, när hösten kommer vill jag röra på mig, då vill jag utvandra. Förra året var enda året då jag inet vilel det, men, mycket har hänt på ett år.
F¨r mig att minnas Cork, elelr före Cork, när jag rökte cigg på pappas balkong och bara kände att jag måste bort. Eller att gå genom Norrköping för at tdricka kaffe med nån på stan. Från Stockholm och hösten har jag inget minne, inget poppar upp. I oktober kommer jag att ha bott i Stockholm i två år. Trots allt så har jag ju trivts här. Ville komma til lro här. Idag är en sån där dag då jag undrar om det ska vara så. Borde väl jobba emot det, hoppas på att det går över och påminna mig själv om det här som är bra. Det handlar sällan om att jag ger upp, dte handlar snarare om att jag tröttnar på att vänta på det där avgörande. Många processer kan man inte skynda på, och ibland kommer de bara inte. Och då tror jag att jag står på fel ställe. har alltid varit så rädd att missa mina chanser.
Jag har bytt boende 10 ggr sen jag var 17. Både för att jag har velat och för att jag har varit tvungen. Jag är trött på att röra på mig, jag vill ha en fast punkt, jag vill ha trygghet. Något som stimulerar min itch. Någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0